FR EN DE ES IT PT
Naviguer dans les forums 
Trackers Ankama
Epinglé

Elite : Hall of Fame !

Par Wendig0#4483 - ARBITRE ASPIRANT - 01 Juin 2015 - 12:49:20
Réactions 37
Score : 4

Would you mind posting this also in the english forums otherwise I would just cite you if you do not mind.

0 0
Score : 4330

I go post that on the english forum.

0 0
Score : 78

(google translater)
Je suis très frustré par l'incompétence des programmeurs d'Ankama qui m'a coûté mon classement, je suis 11º, alors je suis trois combats contre des adversaires sans classement qui a perdu par lettre bug où de tout temps je clique à utiliser et il ne tourne pas. .. Décevant.
Jupel votre classement est erroné, malgré le bug a terminé en 39º.
S'il vous plaît mettre classement brésilienne, hehehe.

0 0

Sorry if my screen is not right but i've screen at 00:00 (frensh hour) and between 00:00 and the restart of the ladder some players have won or lose places and without the help of Dewit about this topic i don't know what is right or what is wrong (at 00:00 or at the restart of the ladder).

0 0
Score : 78

i Got Leage 10 to ranking 39 in 5 hours, hahahaha.

When noobs programmers Fu#$@ my account, i rushed other to get 200kros, its easy get top 50, i just angry cause you got 30 consecutives beating 1~20 and you lose your ladder because a bug... but ok, this a beta, i come back when this game can be called a game, not a $%¨@# with millions problens you need all time alt+f4 with fast rejoin to try debug the game... this really sux, GG tops ranking, but i had more to make then lose time with bugs...

Bom jogo a todos!

0 0
Score : 123

Ops, this is my main account*

I Accept challenge for ankamabox!

Jupel, you know where are "the tops" of Dofus-Arena players? (good old times...)

0 0
Jupel, you know where are "the tops" of Dofus-Arena players? (good old times...)
Dofus Arena? i'm sorry but i've never play at Dofus Arena so i don't know the good players of dofus arena.
0 0

Dofus-Arena is the best game created by ankama...
(I create my account on arena, not in Dofus...)

100% atack with no diece, no random cards, no critical lucky on attack or defense. Its a 100% deterministic, with no lucky winners, that really good, but over...

The maps, skin and others is exaclity the same used now on wakfu, and sounds in Dofus...

We lost a great game, the best game...

Cliquez ici

its a Beta II

i played Beta I (less grafic but better)

Dofus-Arena Beta I is absolte same idea then krosmaster Arena...
No maps, only a battle room

(the LOGO "Arena" is the same!)

0 0

Ok, i've the impression it's more a dofus but simple than the krosmaster arena but i've never play at this game so i don't know.

Back to the topic, we must see with Dewit for the next season "When the season end?" to don't have problem about the player who move between 00:00 and the restart of the ladder at ??:??.

0 0

Jupel you really a holycrap lucker,

I fight with a noob acc from with noob figurines to get emotes in dofus to my friend...

First you won by bug, your units get atack and no take any damage... wtf, this shit game never fix error???

Second fight you getting a easy lose, humilation, and when i will finish the game, 1hp, you get shield on my atack, i dont get critical, my first bomb dont take critical, you got shield and second bomb get shield... This really a shit, a easy game lost because you have miracles diece...

This really get me angry, a clean game, Elite team vs my basic cards + cra and roublard white, and lose buy lucky...

OK, i get my Elite acc and avange, but is incrible when this game priority is the lucky instead strategy, its is the cause i use pierce armor, else all time , with 33%, i got 90% shield, unbeliveble...

GG, add to friend list to talk out of forun.

Abraço!

0 0
Score : 643

Arrivé 3 eme francophone de la 2 ème saison , me fait vraiment plaisir car j était parti en vacance avant la fin de la saison et je ne pensais pas me maintenir a cette position .

0 0
Fardlic|2015-08-24 09:02:49
Arrivé 3 eme francophone de la 2 ème saison , me fait vraiment plaisir car j était parti en vacance avant la fin de la saison et je ne pensais pas me maintenir a cette position .
Tkt c'était pas très dur les fr ne rushais pas le top du classement de peur de se faire descendre donc à part nj qui était déjà en haut, seul les non fr on joué jusque au bout le classement.
0 0
Score : 643

Ok merci de l info ☺

0 0

Euh les gens, qui va screen le ladder cette saison? car on arrive en fin de saison, Wendig0 a lancé le sujet, je m'en suis chargé la 2eme saison mais je ne peut pas m'en occuper à nouveau (et oui la nuit je dors ^^) donc faudrait que qq1 se dévoue cette saison histoire de pas se dire le 3oct : "mais au fait ça a donné quoi le ladder?"
Je remercie d'avance le volontaire et faudrait dans la foulée se mettre dac pour la suite histoire de pas s'en soucier 3j avant.

0 0
Score : 3989

Je pense m'en occuper cette fois là, sauf si quelqu'un d'autre veut le faire.

Screen pris a 00h pile je rappelle.

0 0
Score : 89

J'ai récupéré ça juste avant la maj (j'ai également l'imprim écran de la page ici en mauvaise qualité, désolé) :

1 il-piu-scarso2
2 Arthas-91
3 Aakros
4 Rikersslash
5 -Chifi-
6 ElPoyoDiablo
7 VonDurBread
8 adfreas
9 GinjaaNinjaa
10 gultard8714
11 WarpYarik
12 Stroppo
13 Yuryzlo
14 jupel
15 Vagna777
16 Twiddystar51
17 Petitalphaman
18 Seraj
19 SlimyBruscolino
20 Qalandar
21 Urr4a
22 TheDeinde
23 Apoor
24 dragonss-fire
25 AurionSturmwind
26 exibito
27 njfan
28 dia-nose-G
29 Shoulin
30 Monoxide
31 tatoraia
32 LittleFreshman
33 paresseux-decontracte
34 AlexianAnder
35 jackk13
36 lukadr
37 zagaret
38 PresagioInesperado
39 hara-nips
39 Sakokerox100
39 saratogaforever
39 Kohlrabenschwarz
39 ininalia1
44 Ouroboros7
45 Otaku-Metalero
46 haphfhfhfsq
47 STORMTROOPER-TACLEUR
48 japoxxx
49 Draliion2014
50 aurelioss

0 0

Pas de nouvelles de Wendig0 c'est bizard.

Merci Elpoyo d'avoir screen car sinon on aurait pas de résultats.

Donc Wendig0 n'étant pas la et ayant le tableau tel quel je vais faire vite fait le classement par communauté:

Italie:
1- il-piu-scarso2 (1)
2- Arthas-91 (2)
3- Adfreas (8)

France:
1- Aakros (3)
2-ElpoyoDiablo (6)
3-jupel (14)

Allemagne:
1- Rickersslash (4)
2-Seraj (18)
3- AurionSturmwind (25)

Espagne:
1- Qualandar (20)
2-LittleFreshman (32) (n'ayant pas le screen de la 2e page je ne suis pas sur pour la 2e et 3e place espagnole)
3-???

Angleterre/Usa:
1- VanDurBread (7)
2-GinjaaNinjaa (9)
3-Urr4a (21)

Russie (ils sont 3 top 25 donc on va leurs faire une petite place):
1- -Chifi- (5)
2- WarpYarik (11)
3- Yuryzlo (13)

Voila pour cette saison qui manque d'info style combien à la fin ou autre donc Wendig0 si tu as screen fait signe stp pour compléter les infos d'Elpoyo.

0 0
Score : 5

Merci pour l'affichage.

0 0
Réagir à ce sujet